Witaj w świecie szkoleń! Na planecie e-biznesu i księżycu miękkich kompetencji.
Nieużyteczność przekazu to podstawowy problem, z którym spotyka się potencjalny Klient treningu kompetencji miękkich. Dzięki wielu formom i typom szkoleń powoduję, że wiedza przyjmowana jest wraz z wdychanym powietrzem. Case studies, warsztaty, prelekcje, wykłady, prezentacje, burza mózgów, wielopoziomowa komunikacja.
Tworzenie skutecznych ofert sprzedaży - W Internecie nie zawsze to, co ładne, jest skuteczne. Nie zawsze to, co jest dla nas brzydkie, przekreśla szansę sprzedaży. Użyteczność internetowej strony sprzedażowej, rozkład funkcjonalności elementów są często determinantą powodzenia. Jak więc stworzyć ofertę, która nie wygeneruje zbędnych problemów potransakcyjnych? Bo odmianą skuteczności jest i biznesowy spokój. Szkolenie dostępne także w wersji 'stacjonarnej sprzedaży'
Copywriting sprzedażowy (zajęcia praktyczne) - Językowa intuicja to klamka do najcięższych bram, za którymi skrył się Klient. To klucz do transakcyjnego sukcesu. Podczas spotkania zajmiemy się tym, jak otworzyć te zamknięte miejsca, korzystając z precyzyjnych wskazówek, dobrych i złych przykładów. Bądź zwycięzcą! – zawsze o jedno słowo dalej, niż konkurencja.
Obsługa klienta (w handlu internetowym)- Sprzedaż byłaby przecież wspaniałym zajęciem, gdyby nie klienci. Tak mówi niejeden wielki, nie tylko Internetowy, sprzedawca. Jak ugryźć e-mail, zjeść bez łyżki dziegciu komunikator (Skype, GG) i jak nie dać się zszamać podczas rozmowy telefonicznej. Do tego sytuacje trudne w osobistym kontakcie. Kilkadziesiąt godzin zajęć.
Wykonywanie zdjęć produktów na potrzeby e-sprzedaży - Zdjęcie produktu często jest głównym bodźcem, z powodu którego Oglądacz staje się Klientem. Opowiemy o tym, jak zdobyć przewagę dobrą fotografią i o tym, jak popełniając najprostsze błędy, odstraszyć Oglądacza. Rzecz o potędze obrazu w Internecie - wszystko podane jasno i przejrzyście, w ciekawym, nie tylko fotograficznym, świetle.
Regulacje prawne sprzedaży (internetowej) - Zwrot towaru, reklamacja, rękojmia, gwarancja? Aż roi się przed oczyma od nadmiaru paragrafów... Umywalka nie do oddania, gumoleum ze zwykłym zarządem przedmiotem i inne niemniej zakręcone regulacje podane na tacy studiów przypadku. Wszystko poparte teoretycznym wstępem, artykułami, punktami i precedensami. Kilka ustaw – na pamięć!
Zdobywamy klientów – reguły wpływu sprzedażowego/psychologia zachowań konsumenta - Co kupujemy, kiedy i z jakich powodów? Czy wyraz twarzy może mieć wpływ na decyzję zakupową? Dla pazernych na wiedzę: inhibicja odwrotna serotoniny i jej wpływ na decyzje Kupującego z przeszczepioną nerką.
Promocja (e-) sprzedaży - Sklep? Aukcje? Kup Teraz? Licytacja? Które formaty i w jakiej branży warto – i którą drogą promować. Podkreślać? Wyróżniać? Być na głównej? Odpowiedź na siedem życzeń aktywnego e-binesmana w strawnej formie podana.
Jak skutecznie stracić klienta (w turystyce) - Opowieść m.in. o tym, jak opis oferty w katalogu wpływa na decyzję klienta, dlaczego w Internecie oferta musi być minimalna, jak rozwiązać reklamację, gdy minimalizm przerósł oczekiwania oraz wyjaśnienie, dlaczego w hotelach Sharm-el-Sheikh bary obsługują katolicy, a nie muzułmanie. W pełnym ekspresji, opartym wyłącznie na własnych doświadczeniach z biurami podróży wykładzie, opowiadam o zachowaniach, których szczególnie należy unikać w branży turystycznej.
Lider bez uzurpacji (szkolenia dla menadżerów) - Program szkoleniowy oparty na interferencjach i antagonizmach podstawowych typów osobowości. Pomaga zgrać zespół, wyznaczyć role, osiągnąć cele.
Konsultacje indywidualnie i grupowo. Prywatnie i firmowo. Prelekcje, wykłady, warsztaty, seminaria, indywidualne konsultacje eksperckie. Prowadzę szkolenia w każdym miejscu. Hajnówka, Londyn, Przasznysz, Rzeszów czy Świdwin? Nie ma problemu. Poprowadzę firmowe szkolenie w Marsa Alam, jeśli zajdzie taka potrzeba.
Więcej informacji na naszej stronie Internetowej